Vytknutie vady tovaru - Reklamácia
Záručná doba je 2 roky odo dňa dodania tovaru spotrebiteľovi, pokiaľ nie je pri konkrétnom výrobku uvedené inak.
V prípade vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia použite inštitút odstúpenia od zmluvy.
POSTUP:
1. Tovar starostilivo zabaľte, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
2. Vytlačte a vyplňte formulár na vytknutie vady, ktorý priložíte do balíka ku vadnému tovaru alebo nám formulár pošlete emailom.
3. Balík zašlite na adresu: ZAZZA, s.r.o., P.O. BOX 131, 08001 Prešov, Slovenská republika.
4. Po prezretí tovaru určíme spôsob odstránenia vady. V prípade potreby, zašleme tovar na odborné posúdenie autorizovanej osobe.
Podrobný postup nájdete v článku VIII. obchodných podmienok.